پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227904
براي لاغر شدن اين سه کار را قبل از صبحانه انجام دهيد
تاریخ انتشار : 1396/01/09 10:18:50
نمایش : 1693
اگر کاهش وزن و بهبود شرايط سلامت مد نظر شما قرار دارد، در ادامه سه کاري که مي توانيد صبح هنگام پيش از خوردن صبحانه انجام دهيد تا به اين اهداف خود دست يابيد ارائه شده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اگر کاهش وزن و بهبود شرايط سلامت مد نظر شما قرار دارد، در ادامه سه کاري که مي توانيد صبح هنگام پيش از خوردن صبحانه انجام دهيد تا به اين اهداف خود دست يابيد ارائه شده اند.

نوشيدن سرکه سيب

در شرايطي که نوشيدن يک ليوان آب روشي خوب براي سم‌زدايي بدن و افزايش ترشح شيره هاي گوارشي است، مصرف سرکه سيب به جاي آب مي تواند فوايد کاهش وزن و تقويت سيستم ايمني را در اختيار شما قرار دهد. مطالعات نشان داده اند که سرکه سيب ممکن است به کاهش احساس گرسنگي در نتيجه کند کردن روند تخليه معده کمک کند. همچنين، سرکه سيب شاخص گليسميک مواد غذايي پر کربوهيدارت مانند پاستا را کاهش مي دهد که اين به معناي احساس سيري براي مدت زماني طولاني‌تر به واسطه ترشح کندتر گلوکز در جريان خون است.

تحرک

انجام ورزش صبحگاهي نه تنها سوخت و ساز را تقويت مي کند و کالري هاي بيشتري نسبت به افرادي که در زمان هاي ديگر ورزش مي کنند را مي سوزانيد، بلکه خلق و خو را نيز بهبود مي بخشد و الهام بخش شما براي تصميم گيري هاي سالم در طول روز است. انجام ورزش پيش از هر کار ديگري در صبح از ناديده گرفتن آن جلوگيري مي کند. اگر انجام ورزش با معده خالي براي شما دشوار است يا از نظر زمان در مضيقه قرار داريد مي توانيد انجام چند حرکت انرژي بخش يوگا را مد نظر قرار دهيد.

تنفس و کسب آرامش

حداقل 10 دقيقه را به انجام مديتيشن، براي نشستن و تنفس، براي آرام کردن بدن و ذهن و براي تجسم و تشويق غذا خوردن متفکرانه اختصاص دهيد. عادت کردن به انجام مديتيشن صبحگاهي مي تواند احساس سپاسگزاري براي مواد غذايي مصرفي، کمک به احساس رضايت بيشتر و پيشگيري از پرخوري را موجب شود.

عصر ايران

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html